Jogurt jahoda BIO 150g
Kód: 97548Související produkty
Detailní popis produktu
Jogurt jahodový je jemný s 3,8 % tuku a nabízí lahodný krémový jogurtový požitek s intenzivní jahodovou chutí. Díky 3× delší době zrání je obzvláště krémový a plný chuti. Možnost zpětného dohledání původu ekologického zemědělce.
Složení: JOGURT*, řepný cukr*, jahody 6 %*, zahušťovadlo: karubin* a pektin, přírodní jahodové aroma*, barvivo koncentrátu černé mrkvové šťávy*, koncentrát citrónové šťávy*. Tuk v sušině min. 3,8 %. *z ekologického zemědělství
Počet kusů v kartonu: 10 kusů
Země původu mléka: EU/mimo EU
Vyrobeno v: Německo
Skladování: skladujte při teplotě do max. +8 °C.
Hmotnost: 150g
Výrobce: Andechser Molkerei Scheitz GmbH Biomilchstr. 1 D-82346 Andechs
Výživové údaje na 100g:
Energetická hodnota 395 kJ/ 94 kcal
Tuky 3,1g, z toho nasycené mastné kyseliny 2,1g
Sacharidy 12,6g, z toho cukry 12,6g
Bílkoviny 3,8g
Sůl 0,15g
Doplňkové parametry
Kategorie: | MLÉČNÉ VÝROBKY |
---|---|
Hmotnost: | 0.15 kg |
EAN: | 4104060032073 |
Alergeny: | mléko |
Označení: | BIO |
Typ balení: | běžné balení |
Země původu: | Německo |
Druh mléka: | kravské |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Andechser Molkerei je rodinná mlékárna se sídlem v Andechsu v Horním Bavorsku, v Německu. Společnost byla založena v roce 1908 prarodiči současné jednatelky Barbary Scheitz. Od roku 2009 se mlékárna specializuje výhradně na výrobu bioproduktů pod značkou "Andechser Natur". Společnost získala ocenění "Firma roku 2023" ve studii provedené časopisy Focus a Focus Money, kde byla vyhlášena vítězem v kategorii mlékáren. Společnost klade důraz na lásku k domovu a radost ze života, což zahrnuje péči o přírodu, klima, vodu a půdu. Společnost klade zároveň důraz na udržitelnost a transparentnost, umožňuje spotřebitelům sledovat původ svých produktů a aktivně podporuje ekologické zemědělství. Způsob chovu a výživa krav a koz jsou označeny na obalu pomocí loga příslušné organizace, podle jejíž standardů zvířata na farmách žijí. Například většina krmiva musí být tvořena ekologickým hrubým krmivem (tedy trávou). Společnost a její zaměstnanci sní nejen o šťastných kravách a kozách, ale i o šťastných lidech. Jejich cílem je, aby bio sektor nebyl jen udržitelný a šetrný, ale také aby rostl a prosperoval, čímž zajistí farmářům a mlékařům bezpečnou perspektivu do budoucna. Úcta a odpovědnost vůči lidem a přírodě jsou součástí jejich firemní filozofie.