Mléko kozí 3% BIO 1l
Kód: 97591Související produkty
Detailní popis produktu
Mléko jemné chuti, vyrobené ze 100% organického kozího mléka. Lze uchovávat originálně uzavřené bez chlazení. Dlouhodobě trvanlivé kozí mléko s obsahem tuku minimálně 3 % pochází z ekologických farem v alpském podhůří a díky procesu zahřívání ho lze uchovávat neotevřené bez chlazení. Gurmáni ocení čistou, jemnou chuť této speciality. Pro výrobek je typická mírná sedlina.
Složení: kozí MLÉKO*, stabilizátor: citrát sodný. *. Ošetřeno UHT. Tuk v sušině min. 3 %. *z ekologického zemědělství
Počet kusů v kartonu: 12 kusů
Země původu mléka: EU
Vyrobeno v: Německo
Skladování: skladujte při teplotě do max. +25 °C. Po otevření uchovávejte v chladu a rychle spotřebujte.
Objem: 1l
Výrobce: Andechser Molkerei Scheitz GmbH Biomilchstr. 1 D-82346 Andechs
Výživové údaje na 100ml:
Energetická hodnota 246 kJ/ 59 kcal
Tuky 3,2g, z toho nasycené mastné kyseliny 2,1g
Sacharidy 4,4g, z toho cukry 4,4g
Bílkoviny 3,1g
Sůl 0,2g
Doplňkové parametry
Kategorie: | MLÉČNÉ VÝROBKY |
---|---|
Hmotnost: | 1 kg |
Alergeny: | mléko |
Označení: | BIO |
Typ balení: | běžné balení |
Země původu: | Německo |
Druh mléka: | kozí |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Andechser Molkerei je rodinná mlékárna se sídlem v Andechsu v Horním Bavorsku, v Německu. Společnost byla založena v roce 1908 prarodiči současné jednatelky Barbary Scheitz. Od roku 2009 se mlékárna specializuje výhradně na výrobu bioproduktů pod značkou "Andechser Natur". Společnost získala ocenění "Firma roku 2023" ve studii provedené časopisy Focus a Focus Money, kde byla vyhlášena vítězem v kategorii mlékáren. Společnost klade důraz na lásku k domovu a radost ze života, což zahrnuje péči o přírodu, klima, vodu a půdu. Společnost klade zároveň důraz na udržitelnost a transparentnost, umožňuje spotřebitelům sledovat původ svých produktů a aktivně podporuje ekologické zemědělství. Způsob chovu a výživa krav a koz jsou označeny na obalu pomocí loga příslušné organizace, podle jejíž standardů zvířata na farmách žijí. Například většina krmiva musí být tvořena ekologickým hrubým krmivem (tedy trávou). Společnost a její zaměstnanci sní nejen o šťastných kravách a kozách, ale i o šťastných lidech. Jejich cílem je, aby bio sektor nebyl jen udržitelný a šetrný, ale také aby rostl a prosperoval, čímž zajistí farmářům a mlékařům bezpečnou perspektivu do budoucna. Úcta a odpovědnost vůči lidem a přírodě jsou součástí jejich firemní filozofie.