Reklamace a vrácení zboží

Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Pokud přesto nastane problém se zbožím, uděláme maximum pro rychlé a férové řešení.

Na co se reklamace vztahuje:

  • dodání jiného druhu zboží, než bylo objednáno

  • chybějící nebo nesprávné množství

  • poškozené zboží

  • zboží bez české etikety

  • nesprávná šarže (např. s kratší trvanlivostí, než bylo domluveno)

  • zboží, které neodpovídá standardům kvality

Jak postupovat při reklamaci:

  • zboží zkontrolujte ihned po převzetí

  • případné vady nám nahlaste do 3 pracovních dnů

  • připojte popis problému a ideálně také fotodokumentaci

U zboží podléhajícího rychlé zkáze (např. potraviny) je rozhodující datum minimální trvanlivosti nebo použitelnosti uvedené na obalu.

Záruka na ostatní (spotřební) zboží činí 12 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Reklamace řešíme individuálně a vždy se snažíme najít řešení, které vám bude vyhovovat – ať už formou výměny, vrácení peněz nebo dohody na dalším postupu.